.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با دستور دادستان سوادکوه ؛
شهردار و اعضای شورای شهر زیرآب بازداشت شدند
شمال نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با دستور دادستان سوادکوه، بازداشت شدند.

شمال نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با دستور دادستان سوادکوه، بازداشت شدند.

اعضای شهردار و شورای اسلامی شهر زیراب از ساعت 10 صبح امروز با دستور دادستان سوادکوه در موضوع سیل اخیر زیراب بازداشت و برای ارائه توضیحات در کلانتری زیراب حضور دارند.

به گزارش شمال نیوز، نرگس کمالی در گفت‌و گو با فارس از شکایت برخی از افراد درباره وضعیت خسارات سیل خبر داد و افزود: با دستور دادستان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب درباره خسارات سیل زیراب بازداشت شدند.

عضو شورای اسلامی زیراب سوادکوه، افزود: روال قانونی بررسی شکایت وضعیت خسارت سیل اخیر باید بر طبق قوانین بررسی شود و مسئولان نیز در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به مکاتبات و پیگیری‌های مختلف شورای اسلامی شهر زیراب  برای مدیریت رودخانه تالار، خاطر نشان کرد: مکاتبات مختلف برای لایروبی و ایجاد دیوار حفاظتی بدون پاسخ اداره آب منطقه‌ای روبرو شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1394
اینقدر اعتراض نکردید که دادستان وارد عمل شد زن نقی رو بازداشت کرد
آفرین برشما جناب دادستان
جعفری یکم یاد بگیر
همشهری 3 مرداد 1394
ای بابا ول کنید این سیاسی کارییهارو دیگه مردم این کلکهارو میدونن بیبیید مشکل را اساسی حل کنید
اینور استانی 3 مرداد 1394
بقیه چی؟
سوادکوهی 3 مرداد 1394
به نظر نوعی فرافکنی وفرار به جلوست نیاز آقایان بجای بازداشت اعضای شورای شهر باید به دنبال علت العلل حادثه باشند شورای شهر مسئول پیگیری امور شهر است درست اما فرمانداری شهرستان واستاندار ودر حال حاضر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باید پاسخگوی وضع اعتبارات شهرستان و بخش زیراب باشند در جایی هم عرض کردیم برخی از پروژه های استان نیاز به بودجه ملی دارد نظیر راه - جنگل - رودخانه ها وسواحل دریای مازندران . اما این سیل در چند دهه اخیر بی سابقه بوده لذا مسئولیتی متوجه شورای شهر که کمترین اختیارات را نسبت به دستگاه عریض وطویل وزارت کشور دارد نیست این بندگان خدا تنها کاری که می توانند انجام دهند پیگیری درخواستهای مردمی است آنهم در حد چند مکاتبه در همین سیل اخیر در برخی از نقاط حاشیه رودخانه که سیل بند احداث شده بود آسیبی به مزارع واماکن عمومی نرسید منطقه سوادکوه بواسطه شرایط کوستانی و بارش شدید ودامنه دار باران در طی 72 ساعت در مناطق بالادست نظیر چرات وانند (آلاشت) و خطیر کوه موجب وقوع سیل ویرانگر شد همچنانکه سازمان هواشناسی استان مازندران را در هفته گذشته به عنوان پربارش ترین استان اعلام کرد اینجاست که مطالبات بر زمین مانده مردم منطقه محروم شهرستان سوادکوه بوضوح نمایان می شود دوستان ما در استانداری مازندران و همکاران ما در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بجای برخی سیاسی کاریها از این مطالبات وحقوق مردم شهرستان واستان بخوبی دفاع کنند همه ملت ایران در قطره قطره اب رودخانه های ایران و دریا و برگ برگ درختان جنگل سهیم می باشند با تشکر از مدیریت محترم سایت وزین شمال نیوز در انعکاس بموقع اخبار استان
خسروی 3 مرداد 1394
شورای شهر جدید کارنامه بسیار قابل قبولی در اجرای طرح های متعدد از خود بجا گذاشته و اکثریت مردم شهر آثار تغییر در شهر را به وضوح دیده اند ، سیل اخیر که حجم بی سابقه آب و درختان و... را با خود بسمت زیراب آورد ، ضعف در اجرای طرح های بلندمدت و پرهزینه چندین سال اخیر را نمایان کرد ، عدم آینده نگری و سوء تدبیر و مدیریت مسئولین سابق ، برای تیم شورای جدید گران تمام شد ، امیدواریم عدم تصمیمات احساسی و اندیشیدن چاره برای پیشگیری از حوادث مشابه و تأمین خسارت آسیب دیدگان ، این فاجعه ختم به خیر شود.
خدا راشاکریم که با وجود این بلای طبیعی در سوگ همشهریان ننشستیم ، خسارات مادی جبران خواهد شد
سوادکوهی 3 مرداد 1394
بنده کاری به اعضای شپرای شهر ندارم، چون هیچ عملکرد مثبت و قابل دفاعی نداشته و ندارند ولی به حق شهردار فعلی زیرآب بسیار پر تلاش و عملگرا است.. باید شهردارهای دو دوره قبل یعنی (ا_م ) و (م_ص) را بازداشت کرد که تمامی این مصیبت ها از بی تدبیری و بی کفایتی آنها بوده
محمد 3 مرداد 1394
برخورد قاطعانه لطفن
نظام مهندسی و محیط زیست که در دادن مجوز ساخت و ساز نقش داشتن فراموش نشن
گرفتار 3 مرداد 1394
چرا اونا بازداشت شدند ما به اونا رای دادیم بایستی فکر چنین روزی را میکردیم افراد متخصص بخاطر قومی گرایی حاضر به حضور در این انتخابات نمی شوند پس مقصر اصلی خود ما میباشیم
احسان 4 مرداد 1394
دادستان خدا امواتت رو بیامرزه
کمالی 4 مرداد 1394
مکاتبات مختلف برای لایروبی و ایجاد دیوار حفاظتی بدون پاسخ اداره آب منطقه‌ای روبرو شده بود.
دارند توپ رو توی زمین اب منطقه ای می اندازن.
خانم کمالی باید استعفا دهید. هرچه زودتر.
عارف 3 مرداد 1394
مگر سیل چند سال پیش جمشید آباد زیراب را فراموش کردید . بالاخره چی شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.